Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2007

Ύαινες και λοιπά αρπακτικά


- Γιατί δεν έχεις κάμερα;
- Γιατί δεν τη χρειάστηκα μέχρι τώρα. Η κάμερα συνήθως παραπέμπει σε άλλου είδους επικοινωνία.
- Κάτι το οποίο δεν το θέλουμε δεν το επεδιώκουμε, ούτε έστω από περιέργεια. Είναι ένα επακόλουθο το οποίο βγαίνει από μόνο του και έπειτα από γνωριμία και επιθυμία και των δύο. Γιατί είσαι εδώ μέσα;
- Δηλαδή πού εδώ μέσα;
- Στο διαδίκτυο; Τι ψάχνεις;
- Κυρίως γράφω στο ιστολόγιο μου.
- Τι είναι αυτό; Προσωπική σου σελίδα;
- Καταγράφω αυτά που με ενδιαφέρουν, τις σκέψους μου, τους προβληματισμούς μου, ανταλάσσω απόψεις με τους συνοδοιπόρους μου συνblogίτες...
- Και τι πετυχαίνεις με αυτό;
- Είναι η εξέλιξη του ημερολογίου, που κρατούσαμε όλες οι έφηβες στην εφηβεία, μόνο που εκείνο έπρεπε να είναι κρυφό, ενώ αυτό το μοιράζεσαι.
- Παράξενη σε κόβω, μυστήρια, πλάνα, αλλά... ενδιαφέρουσα προσωπικότητα. Αλλά χαλάρωσε λίγο, πολύ στην τσίτα σε βλέπω. Πώς τα πάτε με τον άντρα σου στο σεξ; Ικανοποιήσε ή έχεις κάποιες ιδιαίτερες προτιμήσεις;
- Μια χαρά.
- Εσύ πώς κρίνεις τη σεξουαλική σου ζωή; Έντονη; Μονότονη; Άγρια;
- Ικανοποιητική.
- Σου αρκεί αυτό;
- Αν δεν αρκούσε, δεν θα ήταν ικανοποιητική.
- Υπάρχει όμως και το τέλειο, το πολύ καλό.
- Κοίτα, άντρα έτσι όπως τον θέλω, να με ικανοποιεί σε όλα τα επίπεδα, τον βρήκα στα τριανταφεύγα μου, και για χάρη του άφησα το εργένικο διαμέρισμα, τη ζωή μου όπως την είχα μέχρι τότε, άλλαξα κατεύθυνση - αν αυτό δεν σημαίνει ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να σημαίνει.
- Πώς ζούσες πριν;
- Έντονα, με την πιο μακροχρόνια σχέση να κρατάει μονοψήφιες βδομάδες.
- Την ξέρεις την παροιμία; Ο λύκος αλλάζει μόνο το τρίχωμα.
- Ξέρω την άλλη, ότι κάπου υπάρχει το άλλο μισό μας πορτοκάλι και όταν το βρούμε, όλα ταιριάζουνε φυσικά.
- Καλύτερα ένα χρόνο ζωής λιονταριού παρά 20 αρνιού. Θες να μου πεις ότι δεν ερωτεύτηκες μέχρι τα 30 και ερωτεύτηκες στα τριανταφεύγα;
- Δεν είπα ότι δεν ερωτεύτηκα, είπα ότι ερωτευόμουν κάθε βδομάδα, με πολύ πάθος μάλιστα, κι αυτό το πάθος περνούσε σε 3 νύχτες.
- Να σου πω εγώ τι έκανες. Απλά δεν είχες πολλές επιλογές και είχαν στενέψει τα περιθώρια, και έψαχνες πλέον για έναν σύντροφο με τον οποίο θα κάνεις μια ζωή με υποχωρήσεις και αλλαγές προσωπικότητας.
- Δεν θέλησα ποτέ παραχωρήσεις. Για αυτό αγόρασα το εργένικο διαμέρισμα, πήρα τις γατούλες μου, το αμαξάκι μου και έκανα τη ζωούλα μου όπως ήθελα.
- Τώρα είσαι ερωτευμένη δηλαδή;
- Όπως λέει και η φίλη μου η Πέγκυ, πού να φανταστώ πως μου κάνει πλάκα η ζωή; Ά, ξέχασα να σου πω πως αν και γατομάνα, είμαι του σκυλάδικου.
- Μπα, παλιά, στην παλιά σου ζωή. Τώρα έγινες μια μάνα με ταμπού και προκαταλήψεις, χωρίς την παλιά 30τρέλα που καβάλαγες.
- Δεν νομίζω πως θα γίνω ποτέ μια τυπική "μάνα". Και όταν βρήκα το άλλο μισό πορτοκάλι, δεν είπα "καιρός να αράξω", είπα "ή αυτός ή κανένας".
- Αλλά τι έκανες, σκ..α έφαγες και ψάχνεις για άλλα πορτοκάλια;
- Ποιός σου είπε ότι ψάχνω για άλλα πορτοκάλια;
- Δεν είναι κακό να δοκίμαζες κι άλλου είδους ηδονές, πιο ακίνδυνες, πιο ασφαλείς. Αυτό που έχουμε μέσα μας (γιατί όλοι κρύβουμε έναν τίγρη, μια ύαινα, ένα αρπακτικό τέλος πάντων) θα πρέπει να το εξωτερικεύουμε, γιατί αν δεν το κάνουμε, τότε ίσως μας βγει σε άλλου είδους αντιδράσεις επώδυνες για τη σχέση μας, για το παιδί μας, για την οικογένειά μας γενικά. Με λίγα λόγια απελευθέρωσε τον εαυτό σου και μην βάζεις όρια και ταμπού.
- Αγαπητέ μου, την ύαινα και το αρπακτικό που λες, τα απελευθέρωσα και τα βίωσα αρκετά έντονα, δεν έβαλα κάπου όρια.
- Αυτό έγινε παλιά. Πολύ παλιά. Έκανες δηλαδή τον κύκλο σου;
- Όταν απελευθερώνεις κάτι, δεν το απελευθερώνεις για λίγο. Πιστεύω πως ναι, έχω κάνει τον κύκλο μου.
- Μακάρι να με καταλάβαινες.
- Σε καταλαβαίνω, απλά εσύ δεν καταλαβαίνεις.
- Εγώ καταλαβαίνω περισσότερο. Γι αυτό όλες οι γυναίκες στην ηλικία σου που κάνουν παιδί, τα ίδια σκέφτονται, δεν σε κατηγορώ βέβαια... Όλες λένε ο κύκλος έκλεισε.
- Και μετά ξανανοίγει; Αυτό προσπαθείς να μου πεις;
- Άντε να πας στο παιδί σου που σε χρειάζεται. Άλλωστε τι ζητάει μια χορτασμένη γυναίκα εδώ μέσα;

3 σχόλια:

AVRA είπε...

καλησπερα,

υποθετω οτι εισουν σε chat room και οτι τυπος προσπαθουσε να σε ''ριξει''.Γνωστο το σεναριο.Θα πρεπει να πηρε μεγαλη ηττα απο τις απαντησεις σου....να ειμουν απο μια μερια να εβλεπα τα μουτρα του...!

φιλια

anna είπε...

Δεν ήμουν σε chatroom, με βρήκε στο skype, το οποίο το έχω πάντα ανοικτό σε "αόρατη" κατάσταση. Για κάποιους όμως, το να είσαι στο διαδίκτυο (στην καφετέρια, στο δρόμο, στη δουλειά σου...) σημαίνει ότι ψάχνεσαι. Είναι οι ίδιοι που κυκλοφορούν και "έξω", έχουν την πεποίθηση πως είναι το δώρο θεού στις γυναίκες που συναντούν στο δρόμο τους και αν τους αρνηθείς, κάτι δεν πάει καλά σε την περίπτωσή σου. Και ενώ είναι πολύ γνωστό πια το σενάριο, δεν παύουν να με προβληματίζουν - και να με προκαλούν να τους τσαλακώσω τα μούτρα.

Heliotypon είπε...

Πολύ "ψαγμένος" το παίζει ο κάμακας! Τον ρώτησες πόσα PhD έχει στην Ψυχολογία, στην Σεξολογία και άλλες επιστήμες; 'Εχασες έναν τέτοιον επιστήμονα, ωρέ; Που θα τον ξαναβρείς; Τουάχιστον σου έδωσε κάρτα μήπως κι αλλάξεις γνώμη;