Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Οι πρώτες λεξούλες...


Παρόλες τις γκρίνιες από γιαγιάδες και γνωστές, δεν πτοούμαι που η μικρή μου έφτασε 31μηνών και δεν μας χάρισε ακόμη τα πολύτιμα λογάκια της. Την είδα να περπατάει 17 μηνών - μέσα σε 2 μέρες να έχει ολοκληρώσει τη σταθερότητα που της έλειπε και να βαδίζει με σιγουριά και σταθερότητα. Οπότε κατανοώ ότι όταν αισθανθεί έτοιμη, θα πει ολόκληρες προτάσεις μονοκοπανιάς και τότε θα νοσταλγώ τις μέρες της ησυχίας...
Πριν τρεις βδομάδες στο σουπερμάρκετ με πήρε χεράκι-χεράκι να μου δείξει το σκύλο πάνω στις σκυλοτροφές και να μου πει ότι ήταν "γουβ". Η πρώτη λεξούλα της κόρης μου ήταν το ΓΟΥΒ! Συνέχισε να μου δείχνει όλα τα σκυλάκι ως "γουβ", ενώ έκανε διάκριση στις γάτες ως "γα". Από τότε όποτε βλέπει σκυλάκι στο δρόμο, σε βιβλίο, στην τηλεόραση, το δείχνει και λέει "γουβ"...
Η δεύτερη λεξούλα ειπώθηκε την προηγούμενη βδομάδα. "Κοίτα". Και να δείχνει με το δάκτυλο αυτό που θέλει να κοιτάξεις. "Κοίτα", "κοίτα", "κοίτα" να δείχνει ασταμάτητα και να μη σταματάει καθόλου... Μέχρι που πρόσθεσε το "κοίτα κει" και δείχνει τα μακρυνά με αυτή τη φρασούλα πια, ενώ για τα κοντινά συνεχίζει το "κοίτα"!
Σήμερα πρόσθεσε νέες λεξούλες στο λεξιλόγιο. "Μαμά", "μπαμπά", "κακά"... Προβλέπω ότι πολύ σύντομα οι μέρες της ησυχίας θα είναι πια παρελθόν...

4 σχόλια:

AVRA είπε...

tΚαλημερα ! το καθε παιδι εχει το δικο του χρονο.Μην ανησυχεις...

anna είπε...

Δεν ανησυχώ. Ξέρω ότι το κάθε παιδί έχει το δικό του χρονοδιάγραμμα.
Έμαθα από νωρίς ότι η κόρη μου κάνει πάντα το δικό της, μόνο αφού αισθανθεί σίγουρη για το ρίσκο που θα πάρει - ακόμη και την ημέρα της γέννησης επέλεξε, 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη...
Δεν μπορώ όμως να μην ανατριχιάζω από χαρά και περηφάνεια ακούγοντας τις πρώτες λεξούλες της!

AVRA είπε...

εννοειτε οτι σαν περηφανη μανα θα αναστατωνεσαι! αλιμονο! εγω να δεις πως κανω οταν λεει τα λογακια τα ομορφα που μας αφηνει αφωνους!

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.