Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2007

Τιμητική πλακέτα ...

Το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Ανατ. Μακεδονίας – Θράκης, κ. Μιχαήλ Αγγελόπουλο, τίμησε για την πολύτιμη συμβολή του στην ανάπτυξη του Νομού Δράμας ο Νομάρχης Δράμας...Η απορροφητικότητα των κονδυλίων για το Νομό Δράμας ήταν 14,5% όταν ανέλαβε τη θέση του Γενικού Γραμματέα ο κ. Μιχαήλ Αγγελόπουλος και σήμερα φθάνει το 59%, ενώ ο μέσος όρος για την Ελλάδα είναι 58%»...
Μετά το πέρας της εκδηλώσεως ο Νομάρχης Δράμας δήλωσε:
«Σήμερα τιμήσαμε έναν άξιο άνθρωπο, πρότυπο εργατικότητας και προσφοράς, ο οποίος στα τρία σχεδόν χρόνια που βρίσκεται στο τιμόνι της Περιφέρειας κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την απορροφητικότητα των κονδυλίων, συμβάλλοντας καταλυτικά στην ανάπτυξη του Νομού Δράμας. Είμαι βέβαιος ότι ο Μιχάλης Αγγελόπουλος θα είναι πάντα φίλος του Νομού μας.»...
Για να καταλάβω δηλαδή. Ο Νομάρχης έδωσε πλακέτα στον Περιφερειάρχη, γιατί η απορροφητικότητα των κονδυλίων είναι 59%; Και ο Περιφερειάρχης είναι άξιος τιμητικής εκδήλωσης, γιατί έκανε τη δουλειά του; Έκανε μήπως κάτι παραπάνω από αυτό που του υπαγόρευε η θέση του; Βελτιώθηκαν τόσο πολύ οι υποδομές του Νομού; Μειώθηκε η ανεργία; Μπήκαν σε κάποιο προγραμματισμό οι οδικοί άξονες Δράμας-Καβάλας, Δράμας-Αμφίπολης, Εγνατίας-Εξοχής; Προγραμματίστηκαν ανισόπεδες διαβάσεις για τις σιδηροδρομικές γραμμές; Βελτιώθηκε η ζωή των κατοίκων του Νομού επί της θητείας του;
Και ποιό είναι το επίτευγμα για το οποίο επιβραβεύεται, εκτός από το να κάνει τη δουλειά που του ανατέθηκε;

8 σχόλια:

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα πολύ να μάθω με τι ασχολείσαι!
Και με εκπλήσσει που εκπλήσσεσαι για το ότι ο νομάρχης μας βράβευσε τον περιφερειάρχη μας!
Ε, αλλαξοκωλιές είναι αυτές καλή μου!
[ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Σβήσε το παραπάνω που αναφέρεται ως εφημερίδα και άσε αυτό που αναφέρεται με το όνομά μου. Ευχαριστώ]

anna είπε...

Βασικά ασχολούμαι με το προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου όσο πιο καλά μπορώ. Ελπίζω να το πετυχαίνω.
Όσο για την έκπληξή μου,μην ξεχνάς ότι προσπαθώ να βρω τους ρυθμούς της μικρής πόλης. Μου έρχεται κομμάτι δύσκολο το ότι δεν κρατιούνται ούτε τα προσχήματα. Βλέπω γύρω μου την υποβάθμιση, την απραξία, τα προβλήματα να συσσωρεύονται και να μην γίνονται προσπάθειες να επιλυθούν - και ξαφνικά προκύπτει μια βράβευση. Με εκπλήσσει και το γεγονός της επιβράβευσης, αλλά και το γεγονός ότι δεν άκουσα, δεν διάβασα, δεν είδα κάποια σχόλια σχετικά. Άρα θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό - ή δεν θέλει κανείς να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα του τόπου.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, δεν είναι καθημερινό φαινόμενο! Αλλά θεωρείται απόλυτα φυσικό! Εδώ, ο Μητροπολίτης βράβευσε με ένα τάδε παράσημο, δεν θυμάμαι τώρα, το νομάρχη για το έργου του!
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνεις σ' αυτή την πόλη, αλλά μόλις χθες δημιουργήθηκε μια Λέσχη Ανάγνωσης, όπου θα διαβάζουμε ποιήματα και θα τα συζητάμε. Αν σ' ενδιαφέρει, ίσως θα ήθελες να συμμετάσχεις. Αν πεις ναι, θα σου πω περισσότερο. Και κάποια στιγμή ίσως αύριο, θα γράψω ένα κομματάκι γι' αυτό, για να γίνει γνωστό!

Agobooks είπε...

Εχέτε Νομάρχη με...αρχές εκεί στην(αγαπημένη μου) Δράμα!
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα, ναι είναι αλήθεια! Και που να δεις τι έχει να γίνει, τώρα που εκλέχθηκε και πρώτος σε ψήφους στην ΕΝΑΕ (Ενωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας), και πολύ πιθανόν να είναι και πρόεδρος σε λίγες μέρες της ΕΝΑΕ!!!

anna είπε...

Θανάση, έχω διαβάσει για αυτή τη λέσχη ανάγνωσης - δεν είναι αυτό που περιγράφει η "Άσπρη λέξη"; Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει το διάβασμα, αλλά προτιμώ να βρίσκω δολοφόνους στα αστυνομικά της Κρίστι παρά να σχολιάζω το ύφος και τη δομή του λόγου του τάδε συγγραφέα. Δεν κατάλαβα ποτέ την επιμονή των φιλολόγων πάνω σε αυτό - εμένα πάντα με εξίταραν οι περιπέτειες των πρωταγωνιστών και όχι ο τρόπος που τα περιέγραφε ο συγγραφέας. Κάθε φορά πιάνω τον ευατό μου να προσπαθεί να σκηνοθετήσει τον ιστορία που διαβάζω - και σε πολλά σημεία τροποποιώ το σενάριο, για να ταιριάξει με το δικό μου σκηνικό... Για ποιήματα, ούτε λόγος! Δεν έχουν σενάριο να σκηνοθετήσω!
Αν δημιουργηθεί λέσχη sudoku, θέλω να είμαι από τους πρώτους!

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι λοιπόν ότι θα μπορούσατε εσύ και μερικοί ακόμα, πέντε, έξι, οκτώ, να κάνετε μια λέσχη ανάγνωσης για την αείμνηστη κυρία Κρίστι! Γιατί όχι? Μπορούμε να κάνουμε μια δυο ανακοινώσεις και να δεις για πότε μαζεύεστε! Αλλά, στην ποίηση, δεν έχουμε καμία απολύτως σχέση με φιλολογική ανάλυση! Εμένα μ' ενδιαφέρει να βγει ο κόσμος από το καβούκι του... Σκέψου το. Το blog μου υπάρχει τηλέφωνο, κι αν θέλεις, άλλωστε, θα μπορούσες να με βρεις να το κουβεντιάσουμε και στην εφημερίδα.