Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Άντρας με Α κεφαλαίο...


Το να περπατάς πεζός στην πόλη δεν είναι πάντα το ευκολότερο πράγμα. Ωστόσο, στην κεντρική πλατεία τα πράγματα δείχνουν ευκολότερα. Τα πεζοδρόμια είναι φαρδύτερα χωρίς τραπεζοκαθίσματα , υπάρχουν ράμπες και διαβάσεις και συνήθως οι οδηγοί παραχωρούν προτεραιότητα. Βρίσκομαι στη μέση της διάβασης, όταν το ΙΧ που είχε σταματήσει λίγο μετά τη διάβαση αποφάσισε να συνεχίσει την πορεία του. Από πίσω του, με αλάρμ ήδη ανοιχτά, ένα φορτηγό περίμενε να παραδώσει τα εμπορεύματά του στο γωνιακό τυροπιτάδικο. Με το που ξεκίνησε λοιπόν το ΙΧ, το φορτηγό τσούλησε μέχρι το τυροπιτάδικο, κολλώντας στο προηγούμενο σταθμευμένο αυτοκίνητο, κλείνοντας τη διάβαση, κλείνοντας το δρόμο μου, αγνοώντας την ύπαρξη μου, αδιαφορώντας για το ότι ήδη πλησίαζα στο τέλος της διάβασης, αφήνοντάς με κυριολεκτικά καταμεσής του δρόμου…
Ο οδηγός, αδιαφορώντας για όλα αυτά, άνοιξε την πόρτα για να ξεφορτώσει. Όταν λοιπόν τον ρώτησα από πού θα περνούσα, αφού πρώτα απόρησε που του απεύθυνα το λόγο, σύντομα βρήκε τον ειρμό των σκέψεών του και μου απάντησε πως «δεν φταίω εγώ κυρά μου που δεν κοιμήθηκες καλά το βράδυ, να το λύσει ο άντρας σου το πρόβλημα»…
Συγνώμη ευγενικέ μου κύριε. Δικό μου το ατόπημα. Στο δρόμο επιτρέπεται η κυκλοφορία μόνο σε ΑΝΤΡΕΣ (που φυσικά έχουν ικανοποιήσει τις γυναίκες τους). Αν χρειαστεί για κάποιο λόγο να κυκλοφορήσει γυναίκα στο δρόμο, μόνο με μπούρκα, με τα μάτια χαμηλωμένα και ποτέ μα ποτέ δεν απευθύνει το λόγο σε αγνώστους. Φυσικά και οι δρόμοι ανήκουν στους επαγγελματίες και όχι στους πεζούς. Τριτοκοσμική χώρα είμαστε, ας το πάρουμε επιτέλους απόφαση...

4 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Δε μπορώ να καταλάβω τι παιδεία μπορεί να έχει ένας τέτοιος τυπάς που δεν ξέρει να σέβεται μια γυναίκα. Δε θέλω να φαντάζομαι πώς θα συμπεριφέρεται στο περιβάλλον του ο συγκεκριμένος. Προφανώς δεν αποτελεί τον κανόνα, αλλά γνώμη μου έπρεπε να τον στολίσεις. Ασε που ιντριγκάρουν πολλές φορές απαντήσεις του τύπου: "Πώς να με ικανοποιήσει ο άντρας μου, αφού κάθε πρωί κοιμάται με τη γυναίκα σου?". χεχε (λατρεύω τις γυναίκες που απαντούν έξυπνα όταν τις προσβάλλουν ανευ λόγου -έτσι γνώρισα κι εγώ τη δικιά μου) ;-)

Αποκλειστική συνέντευξη εφ' όλης της ύλης του Μιχάλη Οικονόμου της "Κατσαρίδας" στο βλόγι μου. Για περάστε...

http://my-greece.blogspot.com/2007/12/interview.html

Καλό Σαββατοκύριακοοοο

AVRA είπε...

...ναι βρε παιδι μου επρεπε να του τα χωσεις του ηλιθιου!!!

πως τσαντιζομαι με τετοια!

anna είπε...

Για να καταλάβει κανείς την "έξυπνη" απάντηση, πρέπει να διαθέτει ελάχιστο δείχτη νοημοσύνης, που ο συγκεκριμένος δεν μου έδωσε να καταλάβω ότι διέθετε. Η πραγματικότητα είναι, πως μου έσπασε κάθε διάθεση για "χώσιμο" - αν και όταν το ξανασκέφτηκα στη συνέχεια, μου ήρθανε πολύ πετυχημένες ατάκες να του το βουλώσω. Ίσως αν έβρισκα εκείνη τη στιγμή την κατάλληλη απάντηση, να μην με ενοχλούσε και τόσο η συμπεριφορά του.

Heliotypon είπε...

Διάβασε, αν θέλεις, το τελευταίο ποστ μου. 'Εχει σχέση με το πόσο τριτοκοσμική χώρα μπορεί να είμαστε! Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να χαιρόμαστε που είμαστε τριτοκοσμικοί; Αν δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι μήπως πρέπει να το απολαύσεις;