Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2006

Συνταγές

Ξεκίνησα ένα ακόμη ιστολόγιο με τις προσωπικές μου συνταγές. Είναι η προσωπική μου εκτέλεση, μακρυά από τις κλασικές προσταγές.
Καταρχήν, δεν υπάρχει αλάτι για δείγμα. Αρχικά μου το απαγόρευσε ο γιατρός, αλλά δεν άργησα να καταλάβω πως εντέλει ήταν απλά θέμα συνήθειας και μάλιστα κακιάς. Για ποιο λόγο μας μαθαίνουν από μικρά να καταναλώνουμε σε αφθονία μια ουσία, που δεν προσφέρει παρά εμπόδια στο σώμα μας; Έχω μείνει αρκετές φορές νηστική όταν με καλούν σε τραπέζι, καθώς θεωρούν ότι το φαγητό δεν μπορείς να το σερβίρεις αν δεν είναι τίγκα στο αλάτι - εκτός και γνωρίζουν την "παραξενιά" μου και ετοιμάσουν ξεχωριστά πιάτα για μένα... Πώς να τους πεις πως οι περισσότεροι άνθρωποι θα έπρεπε να αποφεύγουν το έξτρα αλάτισμα στα φαγητά;
Επίσης, όσο κι αν μου αρέσουν, αποφεύγονται τα τσιγαρίσματα - το στομάχι του Τόλη δεν τα επιτρέπει. Ωστόσο, έτσι γίνονται πιο εύπεπτες και ελαφρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: