Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Θα μου λείψετε...


Πήγα χαρούμενη αυτή τη φορά στο γιατρό. Τα αποτελέσματα μου φάνηκαν καλύτερα από την προηγούμενη φορά - ο αιματοκρίτης ανέβηκε, η γλυκοζιωμένη κατέβηκε, όλα πάνε κατ'ευχήν. Αλλά...δεν είχαμε σύγκλιση απόψεων!
Εστιάζοντας σε άλλα σημεία των αποτελεσμάτων, μου ανακοίνωσε με κάθε σοβαρότητα πως χρήζω εισαγωγής σε οργανωμένο ιατρικό κέντρο - κι αυτό δεν υπάρχει στα μέρη μας, ούτε δημόσιο ούτε ιδιωτικό. Κρίνει επιβεβλημένη την εισαγωγή και παραμονή μου σε μεγάλο μαιευτήριο Αθήνας ή Θεσ/νίκης.
Βλέποντας το πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε λύσης - με τα δεύτερα να υπερτερούν των πρώτων...- εντέλει καταλήξαμε να αποχωριστούμε τη μικρή για λίγες βδομάδες στέλνοντάς την στην Αθήνα, και να κάνω εισαγωγή στη Θεσ/νίκη.
Δεν ξέρω πόσο θα παραμείνω - ελπίζω να παραμείνω όσο γίνεται περισσότερο, γιατί αυτό θα σημαίνει λιγότερες μέρες θερμοκοιτίδας για το καμάρι μου... Στείλτε μου τις ευχές σας, τις χρειάζομαι!

4 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Αννούλα μου όλα καλά θα πάνε. Μην αγχώνεσαι! Είναι πολύ χαρακτηριστικές αυτές οι περιπτώσεις και οι γιατροί ξέρουν πολύ καλά τι να κάνουν. Οσο για την προωρότητα μη φοβάσαι. Είχαν πει στη μάνα μου ότι επειδή βγήκα 26 βδομάδων, θα ήμουν διανοητικώ;ς καθυστερημένως. Σε πληροφορώ ότι τελειωσα την Ιατρική με άριστα!

Καλότυχο να είναι το μωρό σου και εσύ πάντα γερή. Για το όνομα μη σκας. Προς το παρόν άκου το χαμό που γίνεται γύρω από αυτό στο σόι. ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ούτως ή άλλως ;-)

Φιλιάαα!

AVRA είπε...

αννουλα μου με το καλο σου, ευχομαι ολα να ληξουν αισιως, πραγμα που το θεωρω σιγουρο!

να μας ενημερωσεις οσον το δυνατον γρηγοροτερα!

θα σε σκεφτομαστε!

anna είπε...

Θα λήξουν αισίως, με τον τοκετό βεβαίως, όποτε κι αν γίνει. Όσο για την προωρότητα, στη Θεσσαλονίκη που βρίσκομαι αντιμετωπίζεται εύκολα - στη Δράμα ήταν το ζόρι.
Τα πράγματα βαίνουν καλώς, οι δείκτες δείχνουν σημάδια ηρεμίας και έτσι απλά κάνω υπομονή. Άντε, να μου βγει καρκινάκι...
Έφτασε και ο λαπτοπ - με κάρτα τηλεόρασης και σύνδεση ιντερνετ - και έτσι επανέκτησα την επαφή με τον έξω κόσμο.
Όσο για το όνομα, ακόμη μια σκέψη πήγε στο καλάθι - το σόι δεν έχει καμία δουλειά με το όνομα, αυτό είναι καθαρά δικό μας θέμα. Να τον πω "κοκορέτσι", έτσι που γυρίζει συνέχεια;

maria_pin είπε...

Να είσαι καλά καλή μου, καλή λευτεριά, και όλα να πάνε καλά! Να μην ανησυχείς και να είσαι ήρεμη!

Φιλιά πολλά!
χχ