Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

New kid in the blog...



Η διάθεσή μου έχει πέσει δραματικά. Η κούραση είναι αφάνταστη. Ξυπνάω το πρωί πιο κουρασμένη από τη στιγμή που ξαπλώνω. Το κέφι μου έχει πάει ταξίδι. Είμαι πρησμένη, διαρκώς με μια λιγούρα, και όταν το πρωί βάζω κάτι στο στόμα μου, αναγουλιάζω...

Διαρκώς λέω να πάω σε κάνα γιατρό να κοιταχτώ, αλλά τι να πρωτοκοιτάξεις για την κούραση; Τι να πω στο γιατρό; Γιατρέ μου, δεν έχω κέφι πια; Ούτε και για αυτό έχω κέφι...

Και ξαφνικά, ο καλός μου θέλει να πάει στο φαρμακείο. Πάρε μου και ένα τεστ εγκυμοσύνης, του λέω πεταχτά, και με κοιτάει με απορία. Να πω, κι εγώ ξαφνιάστηκα. Το έχω στο νου μου μέρες τώρα, αλλά είπαμε, δεν έχω κέφι ούτε δυο βήματα να κάνω. Στο κάτω κάτω, δεν είναι εξέταση αίματος, γίνεται γρήγορα και ξεμπερδεύεις αμέσως... Δηλαδή τι αμέσως, αμεσότατα...

Αμέσως μου ήρθε η δύναμη να πάρω το γιατρό. Τι πάει να πει "θετικό"; Πόσο θετικό; Ο γιατρός, καταπέλτης. 13 βδομάδων... Για αυτό και οι αναγούλες! Το καλό είναι, πως το πρώτο τρίμηνο πέρασε κιόλας - θυμάμαι στην πρώτη εγκυμοσύνη μου είχε φανεί ατέλειωτο! Δεν το έχω συνειδητοποίησει ακόμη - πού θα πάει, θα το χωνέψω!!!

7 σχόλια:

AVRA είπε...

με το καλο!!! εγκυμονουν αρκετες στην μπλοκοσφαιρα...ετσι να εχουμε παρεα :-))))


υγ. καταλαβα καλα τωρα το εμαθες στην 13Η εβδομαδα? πως γινεται αυτο ? :-)))

anna είπε...

Είναι από αυτά που συμβαίνουν πάντα σε άλλους, ποτέ σε μας!
Η αλήθεια είναι, πως έχοντας τον Οκτώβρη μια καθυστέρηση 2,5 μηνών, και μετά από 2 τεστ εγκυμοσύνης αρνητικά, νευρίασα με το ΙΚΑ και το Νοσοκομείο που δεν κατάφερα να κάνω έναν απλό υπέρηχο για να βρω την αιτία της καθυστέρησης. Έτσι, αφού ήρθε επιτέλους η περίοδος τέλος Οκτώβρη, δεν ανησύχησα ξανά στην επόμενη καθυστέρηση, πιστεύοντας ότι είναι η ίδια αιτία, κι ας μην την είχα εντοπίσει ακριβώς. Πάντως, μετά τα 2 αρνητικά τεστ εγκυμοσύνης της προηγούμενης καθυστέρησης, δεν τόλμησα να ξανακάνω, όντας σίγουρη πως δεν συνέτρεχε λόγος...
Και έτσι βρέθηκα αντιμέτωπη με το γιατρό να υπολογίζει το νέο μέλος της οικογενείας μας στην 13η βδομάδα της ύπαρξής του - μήπως είναι 14η-15η; Πάντως, σίγουρα το πρώτο τρίμηνο είναι παρελθόν!
Με το καλό τα γεννητούρια μας!

Agobooks είπε...

Αυτά είναι κανονικά νέα!
Αντε με το καλό!!!
Και καλή βδομάδα,Αννα!

Ανώνυμος είπε...

Κοπέλα μου τώρα το διάβασα...τις καλύτερες ευχές μου !

Χάρηκα πολύ !

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τέτοια ν' ακούω...τέτοια...

ΚΑΛΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ!

Φιλί κι Γλαρένιες αγκαλιές

anna είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές. Ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει τι με περιμένει...

Ανώνυμος είπε...

Θα ολοκληρωθεί ορισμένα καλά σημεία εκεί. Έκανα μια αναζήτηση για το θέμα και να βρεθεί η πλειοψηφία των ατόμων που θα έχουν την ίδια γνώμη με το blog σας.