Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Καλό σου ταξίδι γλυκιά μου αντάρτισσα...

Έκανες την τελευταία σκανδαλιά. Δεν ήξερες πόσο σε ήθελα κοντά μου;
Σαν χθες θυμάμαι, που ξενύχτησες όλη τη γειτονιά με τις κραυγές σου. Και μόλις σε έπιασα στα χέρια μου, δεν ξαναμίλησες για μήνες. Λες και τα είπες όλα μαζεμένα, και δεν είχε νόημα να ακουστεί άλλο η φωνή σου. Τα είχες όλα, σπίτι, ζεστασιά, αγάπη, και το γάλα στο μπιμπερό.
Αν και μια σταλιά, δεν επέτρεψες στις μεγάλες να σου επιβληθούν. Αντίθετα τις έβαλες στη θέση τους - και πήρες ηγετικό ρόλο. Το ρόλο της αντάρτισσας. Δεν ήθελες ούτε αγκαλιά, ούτε χάδι. Μόνο να επιβάλλεσαι, ατίθασο, άγριο, αδάμαστο.
Ώσπου ήρθε ο μεγάλος σεισμός και άλλαξες. Την αγκαλιά που δεν την ήθελες, τη γύρευες με μανία. Χωρίς να χάσεις την ανεξαρτησία σου, έγινες χαδιάρικο και παιχνιδιάρικο - πάντα ατίθασο, αλλά όχι πια απλησίαστο.
Νόμισα ότι σε έχασα μετά το μεγάλο σάλτο - μα ήσουν επτάψυχο. Σε κράτησα για άλλη μια φορά στην αγκαλιά μου και σου εξήγησα πως εξακολουθώ να σε λατρεύω. Και φάνηκε να το καταλαβαίνεις. Ξανάγινες ζωηρό και περιπετειώδες, ατίθασο και παιχνιδιάρικο. Μέχρι πριν λίγες βδομάδες...
Δεν κατάλαβα πότε άρχισες να αδυνατίζεις. Πάντα εξάλλου ήσουν περήφανο, δεν ήθελες να δείχνεις πως πεινάς. Όμως άρχισες να χάνεις δυνάμεις. Να μην σε κρατάνε τα πόδια σου. Η γιατρός είπε, πως είναι μελαγχολία και θέλεις λίγο παραμύθι για να φας το φαϊ σου. Προσπάθησα, μα η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχίσει. Έκανες την τελευταία σκανδαλιά σου - έφυγες για πάντα. Καλοτάξιδο να είσαι αγριμάκι μου...

6 σχόλια:

AVRA είπε...

λυπαμαι!

:-((

anna είπε...

Σοκαρίστηκα όταν είδα το πιο ζωηρό κορίτσι μου να μην μπορεί να σταθεί στα πόδια της. Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι η γιατρός έκανε λάθος, δεν ήταν το πείσμα που την οδήγησε σε απεργία πείνας, αλλά κάποια ύπουλη ασθένεια που της έκλεψε τη ζωντάνια και την ίδια τη ζωή. Το γεγονός όμως παραμένει, το σατέν μωρό μου πετάει πια προς τον ουρανό...

Ανώνυμος είπε...

Για ποιον μιλάς? Τι συνέβη?

anna είπε...

http://nea-apo-drama.blogspot.com/2006/09/blog-post_23.html
http://nea-apo-drama.blogspot.com/2006/11/blog-post_116274002691970207.html
Οι κορούλες μου λιγοστεύουν επικίνδυνα...

Ανώνυμος είπε...

Οι κορούλες σου? Πόσες κόρες έχεις ...και λιγοστεύουν επικίνδυνα?

anna είπε...

Ερχόμενη από Αθήνα, εκτός από την ολίγων τότε ημερών (δίποδη) κορούλα μου, έφερα και τις τρεις τετράποδες κορούλες μου που με συντρόφεψαν από το 1992. Ήταν δίπλα μου στις εργένικες μέρες μου, μαζί μου στις χαρές και τις απογοητεύσεις, και δεν ένιωσα ούτε στιγμή μόνη. Από τις τρεις, έχει απομείνει μόνο μία, η φοβιτσιάρα μου.